preskoči na sadržaj

Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška

Login
 
Projekti

volonteri

ŠKOLSKI RADIO-SLOBODA MEDIJA

ŠKOLSKI RADIO - EMISIJA SIJEČANJ

ŠKOLSKI RADIO - VALENTINOVO

Izreka dana
 
Vodič za fakultete

Pomorski fakultet u Rijeci

Kalendar
« Lipanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 10. 2023.

Ukupno: 40708
Ovaj mjesec: 2884
Ovaj tjedan: 802
Danas: 36
Udžbenici šk. god. 2023/2024.

1. razredi

2. razredi

3. razredi

4. razredi

Godišnjak maturanata

SAVJETI PEDAGOGA

Zaštita privatnosti

ZAVRŠNI RAD

UPUTE ZA IZRADU:

Upute za pisanje završnog rada

Pronalazak literature

POPIS TEMA:

ELEKTRO SMJER:

KOMERCIJALNI SMJER:

VREMENIK IZRADE

RASPORED OBRANE

POVJERENSTVO ZA OBRANU

VJEŽBENIČKE TVRTKE

VT NOTEK d.o.o

vtnotek@gmail.com

VT SJAJ d.o.o

sjajdoo2020@gmail.com

DRŽAVNA MATURA

UČENIČKI SERVIS

Vodič za stipendije

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SVJETSKI I EUROPSKI TJEDAN NOVCA - 2. DAN
Autor: Siniša Novaković, 22. 3. 2024.

Potrošački pokret u svijetu svake godine 15. ožujka obilježava Svjetski dan prava potrošača, kao sredstvo podizanja globalne svijesti o pravima i potrebama potrošača. Iskoristili smo priliku povezati datume obilježavanja značajnih događaja (Tjedna novca i Svjetskog dana prava potrošača) koji našim učenicima mogu pomoći u razumijevanju pojmova s kojima se svakodnevno susreću tijekom svog obrazovanja.
Učenici smjera komercijalist i tehničar za računalstvo sudjelovali su na online predavanju 21.3.2024., putem aplikacije Microsoft Teams, predavanje je održala predsjednica Udruge za zaštitu potrošača Ana Knežević. Predavanje se sastojalo od dva dijela: prvi dio o pravima potrošača i zakonskoj regulativi, a drugi dio o pravednoj i odgovornoj umjetnoj inteligenciji za potrošače. Ove godine na Svjetski dan prava potrošača istaknuti su  problemi kao što su dezinformacije, kršenja privatnosti i diskriminirajuće prakse, kao i kako platforme koje pokreću umjetnu inteligenciju mogu širiti lažne informacije i održavati dostupnost. 
Tijekom predavanja saznali smo i puno zanimljivih konkretnih informacija s kojima se Udruga susreće svakodnevno u komunikaciji s potrošačima koji joj se obraćaju. 
Izdvojit ćemo samo jedan zanimljiv detalj s predavanja: 
Prema istraživanju Hrvatska ima najlošiji rezultat u pokazatelju „znanje i povjerenje“ i u pokazatelju „rješavanje pritužbi i sporova“, najlošiji rezultat imamo i u povjerenju u javna tijela, a naši trgovci na malo najlošije poznaju prava potrošača.
Istraživanja su također pokazala da se naši potrošači jako teško odlučuju na reakcije – od 100 potrošača samo se 4 njih žale ukoliko imaju nekih problema- uglavnom zbog inercije, ne žele pisati prigovore i prolaziti dosta kompliciranu proceduru – u Njemačkoj je obrnuta situacija.
66% naših potrošača ne čita deklaracije i ne zna ih protumačiti
Hvala predsjednici Udruge za zaštitu potrošača, Ani Knežević na zanimljivom i korisnom predavanju.
Ivana Gajski Berić, dipl.oec






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju