preskoči na sadržaj

Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška

Login
Projekti

volonteri

ŠKOLSKI RADIO-SLOBODA MEDIJA

ŠKOLSKI RADIO - EMISIJA SIJEČANJ

ŠKOLSKI RADIO - VALENTINOVO

Tražilica
Izreka dana
 
Vodič za fakultete

Pomorski fakultet u Rijeci

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 5. 2022.

Ukupno: 11095
Ovaj mjesec: 2361
Ovaj tjedan: 765
Danas: 17
Udžbenici šk. god. 2022/2023.

1. razredi

2. razredi

3. razredi

4. razredi

Godišnjak maturanata

SAVJETI PEDAGOGA

Zaštita privatnosti

ZAVRŠNI RAD

UPUTE ZA IZRADU:

Upute za pisanje završnog rada

Pronalazak literature

POPIS TEMA:

ELEKTRO SMJER:

KOMERCIJALNI SMJER:

VREMENIK IZRADE

RASPORED OBRANE

POVJERENSTVO ZA OBRANU

VJEŽBENIČKE TVRTKE

VT NOTEK d.o.o

vtnotek@gmail.com

VT SJAJ d.o.o

sjajdoo2020@gmail.com

DRŽAVNA MATURA

UČENIČKI SERVIS

Vodič za stipendije

Knjižnica

ŠKOLSKA KNJIŽNICA

 

"Školska knjižnica pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno uključivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informacijama. Školska knjižnica omogućuje učenicima stjecanje vještina za doživotno učenje, razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni građani.

Školska knjižnica pruža pomoć pri učenju, nudi knjige i ostalu građu koja omogućava svim članovima školske knjižnice da razviju kritičko mišljenje i postanu stvarni korisnici obavijesti, u svim oblicima i putem svih medija."

UNESCO-v manifest za školske knjižnice


 

RADNO VRIJEME:

Ponedjeljak - petak

9:00 - 12:00 h

 


Ena Javor Kučera, mag. bibl.




Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Godina čitanja
Autor: SINIŠA NOVAKOVIĆ, 30. 4. 2021.

Ova godina proglašena je Godinom čitanja. U sklopu godine čitanja obilježili smo Tjedan čitanja u kojemu je i sama Noć knjige. Aktivnosti koje smo proveli su:

  1.  Knjiga kao lijek gdje su učenici 3.F razreda pronašli autore koji pišu knjige samopomoći te su izabrali 2 njihova citata i izradili digitalne plakate.
  2.  Upoznajmo školsku knjižnicu gdje su se učenici 2.F razreda upoznali sa načinom rada knjižnice i njezinim pravilima.
  3.  Kako vidim svoju knjižnicu. Učenici 4.F razreda izradili su mural koji je izložen u hodniku ispred školske knjižnice.
  4.  Godina čitanja - Tjedan čitanja - Noć knjige. Učenici 1.E razreda izradili su prigodan pano.
  5.  Radionica čitanja. Svi naši maturanti sudjelovali su na radionici čitanja djela Ingrid Divković.
  6.  Gostujuće predavanje. Autorica Ingrid Divković održala je online gostujuće predavanje svim našim maturantima.
  7.  Nastavnik – kako ga ja vidim. Učenici 1.K razreda izradili su avatare svojih nastavnika kao superjunaka te ih kreairali u jednu zajedničku fotografiju.
  8.  Knjiga dana! Kroz cijeli tjedan, svaki dan, na Facebook i Instagram stranicama škole objavljivani su najčitaniji naslovi naše knjižnice.
  9.  Što naši maturanti preporučuju? Nastavnica je provesla istraživanje među maturantima, top 3 lektire koje su im se najviše svidjele.
  10.  Trailer lektire. Maturanti su izradili trailere top 3 lektirna djela koja su im se najviše svidjela, a iskazali su ih anketom.
  11.  Aplikacija. Učenici 4.E razreda izradili su aplikaciju sa nastavnikom Zoranom Ivančićem. Uz pomoć aplikacije možete pretraživatikatalog knjižnice, vidjeti što se sve nalazi u knjižnici, je li knjiga koja vam je potrebna dostupna u knjižnici i još puno različitih opcija. Aplikaciju možete preuzeti na navedenoj poveznici: https://play.google.com/store/apps/details...





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Učenički radovi
 
Kako bi učenici i učenice dobili priliku izraziti svoju kreativnost, stil, ali i poznavanje engleske gramatike i raspon svog vokabulara, nastavnica im je omogućila pisanje sastavka pod nazivom "A haunted house". Učenici nisu imali određen rok, broj riječi ili žanr svog sastavka. Jedina uputa koje su se morali držati bio je uvod priče, a razrada i rasplet ovisio je o njima:
 
"I walked the dog after dinner last night and when it was time to return home, I decided to take a shortcut throught the woods. On the edge of the wood stood a deserted house. When I walked past the house I heard a strange noise. Suddenly, ..."
 
U nastavku možete pročitati kako su taj zadatak izvršili učenice i učenici naše škole.
 
preskoči na navigaciju