preskoči na sadržaj

Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška

Login
 
Projekti

volonteri

ŠKOLSKI RADIO-SLOBODA MEDIJA

ŠKOLSKI RADIO - EMISIJA SIJEČANJ

ŠKOLSKI RADIO - VALENTINOVO

Tražilica
Izreka dana
 
Vodič za fakultete

Pomorski fakultet u Rijeci

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 10. 2023.

Ukupno: 30670
Ovaj mjesec: 2333
Ovaj tjedan: 710
Danas: 43
Udžbenici šk. god. 2023/2024.

1. razredi

2. razredi

3. razredi

4. razredi

Godišnjak maturanata

SAVJETI PEDAGOGA

Zaštita privatnosti

ZAVRŠNI RAD

UPUTE ZA IZRADU:

Upute za pisanje završnog rada

Pronalazak literature

POPIS TEMA:

ELEKTRO SMJER:

KOMERCIJALNI SMJER:

VREMENIK IZRADE

RASPORED OBRANE

POVJERENSTVO ZA OBRANU

VJEŽBENIČKE TVRTKE

VT NOTEK d.o.o

vtnotek@gmail.com

VT SJAJ d.o.o

sjajdoo2020@gmail.com

DRŽAVNA MATURA

UČENIČKI SERVIS

Vodič za stipendije

Knjižnica

ŠKOLSKA KNJIŽNICA

 

"Školska knjižnica pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno uključivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informacijama. Školska knjižnica omogućuje učenicima stjecanje vještina za doživotno učenje, razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni građani.

Školska knjižnica pruža pomoć pri učenju, nudi knjige i ostalu građu koja omogućava svim članovima školske knjižnice da razviju kritičko mišljenje i postanu stvarni korisnici obavijesti, u svim oblicima i putem svih medija."

UNESCO-v manifest za školske knjižnice


 

RADNO VRIJEME:

PON - PET

7:30 - 13:30

 


Kristina Dujmović, prof., dipl. bibl.




Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MJESEC HRVATSKE KNJIGE
Autor: Siniša Novaković, 12. 11. 2019.

Manifestacija Mjesec hrvatske knjige obilježava se svake godine u razdoblju od 15.10-15.11. U tom razdoblju nastoji se promicati knjiga i čitanje različitim aktivnostima i sadržajima. Ovogodišnja tema Mjeseca hrvatske knjige posvećena je glazbi i glasi: U ritmu čitanja. 11.11. učenici 3.e razreda sudjelovali su u radionici kojom smo obilježili Mjesec hrvatske knjige u našoj školi. Cilj radionice bio je pokazati da je čitanje zabavno i da se čitati može na različite načine. Program radionice ostvaren je kroz tri aktivnosti. U prvoj aktivnosti učenici su naizmjenično čitali odabrane tekstove na način da je svaki učenik pročitao kraći dio teksta drugačijim ritmom od prethodnog učenika, a time stvarajući vlastiti zajednički ritam čitanja. U drugoj aktivnosti učenici su igrali igru hvatanja sjedećih mjesta unutar prekida čitanja svaki puta drugačijim ritmom, prilikom kojeg bi se svaki puta izbacilo jednu stolicu dok se ne dođe do posljednje stolice na koju će sjesti jedan od finalna dva učenika nakon prekida čitanja. U posljednjoj, trećoj aktivnosti učenici su se podijelili u grupe i dobili zadatak napisati svoju činkvinu (petostih) prema uputama, u kojoj su trebali sažeti temu odnosno bit radionice, a zatim je svaka grupa čitala svoju činkvinu. Svi učenici su aktivno i s interesom sudjelovali u aktivnostima. Na kraju radionice, knjižničarka je učenicima podijelila straničnike.

Tekst i slike: stručna suradnica, knjižničarka Ena Cindrić






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Učenički radovi
 
Kako bi učenici i učenice dobili priliku izraziti svoju kreativnost, stil, ali i poznavanje engleske gramatike i raspon svog vokabulara, nastavnica im je omogućila pisanje sastavka pod nazivom "A haunted house". Učenici nisu imali određen rok, broj riječi ili žanr svog sastavka. Jedina uputa koje su se morali držati bio je uvod priče, a razrada i rasplet ovisio je o njima:
 
"I walked the dog after dinner last night and when it was time to return home, I decided to take a shortcut throught the woods. On the edge of the wood stood a deserted house. When I walked past the house I heard a strange noise. Suddenly, ..."
 
U nastavku možete pročitati kako su taj zadatak izvršili učenice i učenici naše škole.
 
preskoči na navigaciju